Äntligen helg!

Nu har jag ganska precis kommit hem från stallet och sitter och äter middag, kan lova er att jag var något hungrig då det enda jag ätit idag var lunch och det var vid 11. Måste verkligen bli bättre på att äta frukost eller mellanmål. Hur som helst gjorde jag bort provet jag har haft ångest över hela veckan och det gick nog ändå ganska bra, ordbajsade allt jag kunde så jag borde få godkänt! 
 
Efter skolan åkte jag till hippo och fixade allt åt Peppe samt red honom i ridhuset idag. Red inte speciellt hårt utan red runt lite i alla gångarter, orkade för den delen arbeta honom speciellt mycket heller då min stackars kropp är ganska svag. Efter att jag hade ridit så skrittade Ingela honom något varv runt en slinga, han hade varit lite dum igår men idag var han snäll! Blir nog något liknande upplägg imorgon! 
 
Resten av kvällen ska jag arbeta med gymnasiearbetet och sedan belöna mig själv med att se något avsnitt av OTH. Blir alltså en ganska lugn kväll! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin