Äntligen helg!

Efter skolan idag åkte jag till hippo. Hade tänkt fixa allt åt Peppe men boxen var redan mockad och vattenhinken fylld så jag kollade bara när Ingela red honom i ridhuset. Kom nämligen precis när hon höll på att göra iordning honom, ganska perfekt timing med andra ord! 
 
Det såg iallafall bra ut när hon red och han skötte sig bra. Imorgon ska jag faktiskt rida och det blir första gången på nästan 2 veckor, men eftersom jag inte får anstränga mig allt för mycket så kommer jag nog bara skritta imorgon. Efter att hon hade ridit honom så gjorde jag iordning honom och gav honom några morötter innan jag åkte hem igen. Blev alltså inte så jättelänge i stallet men jag fick iallafall hälsa på min pålle! 
 
Ikväll har jag tänkt ta en pluggfri kväll och istället lägga lite mer tid åt pluggandet i helgen. Så nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig i sängen och kolla på något avsnitt av OTH innan jag går och lägger mig. Kvällen blir inte roligare än så, haha. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin