Bio ikväll!

Igår pluggade jag näst intill hela kvällen, men jag vet inte om jag blev så mycket klokare för det för det känns som jag absolut inte kan något inför provet som är idag. Tur att det inte är ett allt för svårt ämne! Idag går vi bara halvdag i skolan och på eftermiddagen är det utbildningsmässa på nolia. Efter skolan funderar jag på att stanna på skolan och plugga. Kanske pluggar bättre på skolan än hemma!
 
Ikväll ska jag och några kompisar från klassen gå på bio, självklart ska vi se fifty shades of grey. Jag har dock varken läst boken eller är speciellt insatt i vad den handlar om men den är säkert bra. Innan bion skulle vi även träffas och äta middag så det blir nog trevligt! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin