Brann på skolan idag

Juste haha det brann på skolan idag. Brandlarmet gick på matten och alla trodde att det var brandövning så ingen tog det på allvar alls. Dock fattade inte vi att det brann på riktigt i ett klassrum längre ner i korridoren där vi hade lektion (alltså i A3). Det enda jag tänkte på var att det luktade lite konstigt...

Vissa lärare avbröt inte ens lektionerna, utan ignorerade larmet. Det var en lite unik upplevelse även om det var en liten brand. Men vi slapp mattelektionen iallafall så inget ont som inte för något gott med sig:)

Är han största guden eller? Vann tidshoppningen i somras på VM endast 19 år gammal och nu är han och sopar banan i världscupen. Sikk





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin