Dålig uppdatering idag

Idag har jag inte bloggat något, vilket jag är fullt medveten om. Men jag har verkligen inte orkat, motivationen ligger på 0 till det mesta just nu men förhoppningsvis vänder det snart. Gick i skolan från 9.55 till 14.00 och efter skolan åkte jag och min kära vän Marielle till hööks för att kolla lite. Hon skulle köpa ett träns och jag skulle vara smakråd men det fanns inget så det sög ju...
 
På kvällen var vi iväg på teater med skolan. Vi skulle tydligen kunna använda den till nått arbete i framtiden men det fattade jag inte, för enligt mig var det inte någon fakta alls i den. Avslutade kvällen med en kvällspromenad i snöstormen med min bättre halva. Han är världens bästa trots att han knuffar ner mig i snöhögar. Nu ska jag bara skriva klart en imlämning och lämna in min vektorisering då den äntligen är klar haha. 
 
Så många tårar jag fällt över denna varje tisdag och fredag i över två månader.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin