Film från senaste Micke-träningen

Haha jag är nog världens senaste med att ladda upp filmer egentligen. Men här kommer iallafall filmen från Micke-träningen som var 9 januari. Det var lydnadshoppning med en galopp-serie och travbommar samt en trippel på slutet. Han skötte sig himla bra även fast han blev lite less på serien efter ett tag haha. Sen har han ju sina små problem med att stå still när man skulle göra halt efter trippeln. Men det är hans lilla störning, han hoppade iallafall bara längdhopp över EN travserie på hela träningen och var lydig:))
 



Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså han är ju för fin!

Svar: Tack lindaaa❤️
Agnes och Linda

2015-02-02 @ 17:08:41
URL: http://lindamazaheri.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin