Filmer från igår

Har inget alls att säga om LBn. Vet inte ens vad jag tänkte. Kombinationen kan va det värsta jag gjort i mitt liv. Vadå först plocka ihop honom tills han inte har nån galopp kvar, sen inse att vi kommer dö, och fläska iväg för att räcka fram på de två sprången. Bara konstigt att han inte slängde mig åt helvete tycker jag. 
 
 
Ser ni hur fin han är och hur mycket han kämpar för mig här? 1-4 var bra, sen rev vi 5a, 6 och 7 samt ett ordentligt omtramp på 8 då jag red på 3,5 språng istället för 4. Vad vore jag utan denna fantastiska ponny som alltid ställer upp och fortsätter kämpa trots alla bommar som faller för oss just nu. Jag är inne i en mental svacka där jag tappar ridningen och bara mesrider, vet inte hur länge det håller i sig men vi jobbar på det.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin