Flytt!

Idag har vi (eller rättare sagt mamma) flyttat Peppe till hippo, jag har ju som sagt fortfarande stallförbud så jag kunde inte hjälpa till. Var dock precis dit en snabbis och kollade till honom och han verkade lugn, så det var bra. Han ska stå på hippo i 2 veckor nu och sedan får vi se om det blir lite längre eller om han får flytta tillbaka till pappas stall igen. Men två veckor är bättre än inget iallafall! 
 
Annars har jag egentligen bara ägnat dagen åt att plugga och kollat på serier, och nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Det kommer bli något tufft att ta sig upp ur sängen i morgon med tanke på att jag inte varit i skolan sedan i måndags, och därmed inte behövt kliva upp så tidigt. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta i ett inlägg vad du menar med stallförbud? ;)

2015-02-08 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin