FN-rollspel

Idag drog som sagt FN-rollspelen igång och till skillnad från ekonomi har samhälls bara två dagar, hehe. Inget jag klagar över dock. Halva dagen har jag alltså bara suttit och lyssnat på resolutioner och ja egentligen inget mer. Jag och en från min klass har Litauen som land och det är ganska neutralt så vi satt och i princip bara och lyssnade då ingen hade någon lust att grilla oss med frågor, men vi hade nog ändå inte kunnat svara på några frågor haha.
 
Slutade vid 15.40 och då åkte jag till stallet en snabbis för att ta hand om Peppe. Han fick tyvärr inte gå i skrittmaskinen idag då jag inte hade tid att ställa honom där. 
 
Nu ikväll ska jag försöka lägga fokus på gymnasiearbetet som inte går speciellt bra, har världens idétorka om vad jag ska skriva. Ni vet känslan när man inte vet hur man ska börja eller fomulera sig.. Sedan måste jag även fortsätta packa men det har jag lite mer koll på! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin