FN-rollspelet är över

Äntligen är FN-rollspelet över! Det har varit jättekul faktiskt att ta en paus från vanliga lektioner, även om det var ganska svårt och tog lång tid. Idag var vi i fullmäktigesalen på stan och pratade haha. Trots att mitt land hade ganska konstiga åsikter blev jag inte helt dödad hahaha vilket är rätt skönt...
 
Mamma var i stallet själv idag, det blev en promenad för Kryckan eftersom han gick hårt igår. Jag var med Oskar några timmar efter skolan, en kvart efter att vi kom hem till mig så somnade vi haha och sov i två timmar. Galet skönt och mysigt. Men jag är förtfarande jättetrött så det blir en tidig kväll!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin