Haha nu får jag skärpa mig

Jag är förmodligen världens sämsta bloggare, men livet kom i vägen. Idag var de värdegrundsdag så det var inga vanliga lektioner, utan två föreläsningar. Våran sovmorgon försvann och inte får vi nått komp för det heller, så det var ju lite surt. Men här grinar vi inte över småsaker.

Igår var det hoppträning ute på PeKa. Hoppade ju på kimblewicket och det funkade bra även om jag måste prova ut det lite mer innan jag vet säkert. Sen släppte underlaget så vi höll på att gå omkull, jag slog ena ögat i hans hals och känner mig blind typ haha. Hoppade banan på typ 1.05 och han hoppade himla fint faktiskt och det gick att reglera galoppen utan att han blev sur och studsig, precis som jag vill ha det. Dock var han väldigt istadig och ville knappt röra sig från skritt. De måste han sluta med...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin