Helt död i hela kroppen

Usch i satan va kraschen tog igår. Kunde inte sova med kudde i natt, jag kan inte lyfta saker med höger armen, kan inte sova på mage för då gör de ont att andas och huvet dunkar varje gång jag tar ett steg. 

Efter skolan for jag på stan en stund och köpte lite kläder till FN-rollspelet som drar igång imorgon. Nu kollar jag innebandy.

Har förresten strykt LAn på lördag, så jag tävlar bara på söndagen. Det känns jättebra då det ändå är tävling i Timrå veckan efter och de är tidigt på säsongen:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin