Kryckan 3/2

Idag hade jag min "jobbigaste" dag i skolan, från 8.20 till 14.00 fast idag slutade vi ett så det blev en ganska lugn dag. Efter skolan åkte jag hem och pluggade matte, men det slutade med att jag sov i två timmar sittande med matteboken hahaha. Trött?

Red Kryckan längs vägen idag i skritt och trav. Har inte kunnat trava ute på ett bra tag, men efter den brutala snöstormen i helgen så gick det äntligen. Han skötte sig bra även fast han va lite tittig i början:)

Resten av kvällen bjuder på matteplugg innan jag måste sova för jag är fortfarande jättetrött...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin