Kryckan igår

Igår åkte vi in till hippo med Kryckan. Det blev ett galoppass för att han skulle få springa av sig energi, och det gick helt okej. Han var lugn och snäll i traven och under vissa stunder fick jag faktiskt väcka upp honom lite. Bytte ridhus till stora ridhuset efter ett tag och galopperade flera varv runt i ridhuset och han sparkade inget, utan gick kvar på tygeln trots att han haft en lugn vecka. Han blev iallafall lagom trött och kändes fräsch:)
 
Idag går jag i skolan till 15.40. Sen ska jag hem och plugga och sova tidigt. Får se om jag är med Oskar en stund också:)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin