Less på snöstorm

Nu sitter jag i skolan och väntar på att Oskar ska sluta. Vi har fått vårt schema ändrat så att halva klassen (min halva) inte har någon NK på måndagar. Det gör att jag börjar 9.55 istället för 8.20 vilket är ganska nirr. Iallafall så sitter jag och pluggar matte för på torsdag är det prov. Kan egentligen lika gärna ge upp för det är knappt någon idé att jag försöker känns det som. Matte är inte min starka sida...
 
Mamma skrittar ut Kryckan idag på morgonen. Vi ska även lämna in våran transport idag för att fixa några saker, så den kommer antagligen vara borta hela veckan. Så därför kommer vi inte åka in något till hippo, men en lugnare vecka blir bra. Eller lugn och lugn, det är ju träning för Micke i två dagar, men han får ta det lite lugnt innan det iallafall.
 
Fortsätt ställ frågor i frågestunden som ni hittar HÄR! Det behövs bara några fler frågor innan vi svarar:)
 
Saknar sommaren något extremt just nu. Vi måste lätt göra om detta!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin