Måndag

Då var det måndag igen och dags för mig att pallra mig tillbaka till skolan efter att ha legat hemma i cirkus en vecka. Ska bli kul att träffa kompisarna igen men måste säga att det är mycket skönare att vara hemma (haha), och dessutom har jag två prov den här veckan som jag måste plugga ganska mycket till. 
 
Idag går jag i skolan till kl 14, har endast två lektioner så det blir en ganska lugn start på veckan men precis som varje måndag har jag hål på tre timmar mellan dem. Under den tiden ska jag försöka plugga lite hade jag tänkt! Efter skolan åker jag förbi hippo en snabbis och kollar till Peppe, kan lika gärna åka dit och kolla till honom när jag ändå tar bilen till skolan idag och kanske någon dag framöver. Får nämligen inte anstränga mig efter operationen. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin