Måndag

Då var det måndag igen och det är endast tre dagar kvar till jag får sportlov - vilket känns mer än skönt! Dom här tre dagarna som är kvar i skolan blir iallafall ganska lugna, idag och imorgon har nästan alla treor på samhälls FN-rollspel vilket betyder att jag måste gå runt i kavaj och skjorta haha. Sedan på onsdag är det besök på universitetet, dock kommer jag inte kunna vara där så länge då vi åker från Umeå på eftermiddagen. 
 
Idag går jag i skolan till 15.40, brukar vanligtvis sluta kl 14 på måndagar men på grund av FN-rollspelet slutar vi senare. Efter skolan åker jag till stallet och tar hand om Peppe, hinner inte rida honom idag så han får nog bara gå i skrittmaskinen och jag ska fortsätta packa ihop alla saker. 
 
Tb till en bättre dag.  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin