Min fina häst

Berättar bara lite snabbt vad vi gjorde med Kryckan idag, för sen måste jag sova. Vi åkte in till hippo för att hoppa lite innan helgen, det kändes lika bra eftersom vi ville kolla att han inte blev osäker efter kraschen samt att jag måste rida in mig på jaktstången. Vi byggde upp ett räcke och två oxrar. Vi började försiktigt på 90 cm och avslutade på 1.20. Han hoppade riktigt fint och det är kul att se att bakbenen börjar visa sig när hindrena blir högre. Han var självsäker och lite kaxig, precis som han ska vara. Lite seg kanske, men så kan det också vara ibland!

Kanske kommer en film imorgon om jag orkar/hinner!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin