Skön dag?

Idag börjar jag skolan 14.25 haha, har bara en lektion som är prov och sen ska jag hem igen. Ganska skönt kan jag tycka. Jag och Oskar tog sovmorgon och när han for till skolan så låg jag kvar i sängen och sov någon timme till. Jag tror att Kryckan ska skrittas idag också, men imorgon blir det hippo. Det var så synd om honom igår när jag hämtade han från hagen, för det första hade han fel täcke så han höll på att frysa sönder, för det andra så hade han lyckats få grimman i munnen så han kunde inte stänga den. Ibland är det jobbigt att vara Krycka...
 
LA i Skellefteå, vinst
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin