10 saker

• Jag har nog världens sämsta minne, glömmer allt jag ska komma ihåg och inte komma ihåg. Haha. 
 
• Jag är värdelös på att analysera, diskutera och nyansera på prov och uppgifter i skolan, troligtvis därför jag aldrig kommer få högre än C i något ämne. 
 
• Om 9 dagar ska jag opereras, alltså tisdag nästa vecka. 
 
• Något som dock är lite roligare är att jag drar utomlands om 31 dagar, precis om en månad med andra ord! 
 
• Peppe fick med sig minst en rosett hem från varje tävling förra året, ganska bra kämpat tycker jag. 
 
• Har nämnt det någon gång förut, men Peppe har en tvilling. 
 
• Funderar på om jag ska ta mig i kragen och skaffa ett gymkort, min kropp är så otroligt svag så jag nästan blir trött av att lyfta armen. #otränad
 
• Har inte ens kollat på tävlingsplaneringen för detta året då jag haft stora tankar om att sälja Peppe, ska dock ha kvar honom och på något sätt försöka lösa våra problem även om det många gånger kan kännas väldigt hopplöst. 
 
• Innan vi köpte Peppe red jag aldrig med väst förutom på tävling och träning, nu rider jag alltid med väst och kommer nog även ha det när vi börjar tävla igen. Även fast jag får tävla utan nu!
 
• Sist men inte minst, jag kollar på inget mindre än 7 stycken serier. Favoriterna är självklart the vampire diaries och the originals! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin