23:e januari

Skolan idag gick trots allt ganska fort även fast det var en lång dag och att sista lektionen var något seg. Men med lite fika lyckades jag överleva sista lektionen och nu är det iallafall helg, vilket känns mer än skönt! Synd bara att helgerna inte är längre, haha. 
 
Efter skolan åkte jag till stallet och när mamma hade slutat jobbet åkte vi in till hippo för att rida. Trots att det var fredagkväll var det ganska många i ridhuset men Peppe skötte sig bra, så det var bra! Dock var min kropp helt orkeslös, och är fortfarande, så jag red mest runt lite i alla gångarter så han fick röra på sig. Hade inte riktigt kraften att rida ihop och jobba honom, men han fick röra på sig iallafall vilket var huvudsaken! 
 
Bild från idag, Peppe hade dock stora svårigheter med att stå still.. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin