25:e januari

Idag åkte vi som sagt in till ridhuset med Peppe och passet gick faktiskt helt okej. Han var inte speciellt spänd och lyssnade ändå helt okej bortsett från att han var lite tjafsig i munnen, red dock bara ganska lugnt i endast skritt och trav då min kropp inte riktigt orkar att rida ordentligt nu. Det är så illa att jag blir trött i kroppen efter att bara ha travat något enstaka varv runt ridhuset.. Men Peppe skötte sig iallafall bra och det var huvudsaken! 
 
Annars har jag inte gjort så hemskt mycket idag, hjälpte pappa lite i stallet före och efter att vi hade varit till ridhuset och nu funderar jag på att lägga mig i sängen och kolla på film. Är så otroligt trött så det finns inte. 
 
Två från idag! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin