28:e januari

Tar en paus från mitt försök till att plugga och slänger in ett inlägg här istället. Ända sedan skolan började igen efter jul har jag haft noll motivation till att plugga och det är verkligen inte bra. Men som tur är har vi inte haft allt för mycket i skolan så det har gått rätt bra ändå men jag måste verkligen försöka ta tag i pluggandet nu. Speciellt gymnasiearbetet som ska vara klart om några veckor (hehe).. 
 
Iallafall. Som jag nämnde tidigare idag red jag Peppe bakom pappa idag. Det gick väl helt okej och han skötte sig bra, tidigare har vi haft honom i grimskaft men idag fick han gå lös. Han fick iallafall springa av sig! Imorgon funderar vi på att åka in till ridhuset igen och då kan jag prova Equifit-padden ordentligt. Det är lite svårt att känna om det är någon skillnad då man bara rider på rakt spår utan att arbeta honom i någon direkt form. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin