Dålig dag

Idag har det varit en otroligt seg dag. Det började redan igår med att jag fick ont i halsen på kvällen, vaknade sedan någon gång under natten av att jag hade jätteont och det gör fortfarande ont. Har inte riktigt tid att bli sjuk just nu. Sedan så har inte mitt mobilinternet fungerat sedan jag bytte nummer i måndags och då startade jag om telefonen, men då fungerar ju såklart inte pin-koden... Får ta mig en sväng förbi stan imorgon efter skolan och försöka få ordning på den, så för tillfället är jag utan telefon. Kul. 
 
Åkte iallafall till stallet efter skolan och gjorde iordning Peppe. Han fick även gå i skrittmaskinen en stund medan jag fixade det som skulle göras. 
 
Nu funderar jag snart på att gå och lägga mig (haha), min hals håller på att döda mig och jag lär behöva mycket sömn i natt om jag ska orka hela dagen i skolan imorgon. Var lite si sådär med det idag. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin