Dålig uppdatering

Jag vet att uppdateringen är helt värdelös. Men min dator har gått sönder eller nått, det började slå gnistor om "hålet" där man stoppar in laddaren och nu går den inte att ladda. Säkert min karma som ser till att jag inte kan göra alla skolarbeten som jag skjutit på hela lovet. Sen har jag varit hos Oskar den mesta tiden de senaste två dagarna så...

Idag var vi iallafall in och hoppade med Kryckis. Mamma byggde fram ett räcke på diagonalen och en parallell oxer på långsidan. I början hade jag jättedålig galopp så han sprang och studsade och försökte slå sig fri lite, men det går sällan bra på 80 cm för han är aldrig riktigt "seriös" eller vad man ska säga. Avslutade med att höja oxern till 1.10 och räcket till 1.20 och han hoppade helt stört galet bra. Som ni ser på en av bilderna lägre ner så hoppade han så mycket mer ryggen att jag skjuts ur sadeln och höll på att flyga helt åt helvete haha. Han var inte i en bom på hela passet och efter fem språng på siat höjderna gav jag mig och klappade om min fina ponny:)

Från idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin