En mindre bra dag

Idag var planen att åka in till hippo med Peppe för att rida. Dock blev det inte riktigt som tänkt utan vi åker in imorgon istället. Anledningen var helt enkelt att jag inte har mått som bäst idag, har varit lite illamående hela dagen och det kändes därför inte optimalt att rida. Men nu 6 alvedon senare är illamåendet borta och jag känner mig mycket bättre! 
 
Peppe fick alltså vila från ridningen och gå i skrittmaskinen istället. Han har inte blivit riden på tre dagar utan endast gått i skrittmaskinen så han lär nog vara lite pigg imorgon. Men det ska väl gå bra ändå! 
 
Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, kanske kolla på någon film och äta godiset jag köpte på vägen hem från stallet. Man måste ju bota söndagsångesten på något sätt! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin