Fredag

Bloggade aldrig nått mer igår för jag somnade hahaha. Var heeelt slut när jag kom tillbaka från stallet så efter maten gick jag till sängen och somnade direkt. 13 timmars sömn blev det och jag ångrar inget. Minns inte senaste gången jag sov innan halv 10.
 
Idag red jag Kryckan på hippo och det gick sådär. I början var han fin men sen blev han pigg och började studsa och byta galopp samt kicka så det gick inte att få till någon bra ridning. Det blir så när han har så mycket överskottsenergi, då är det bara att försöka rasta honom vilket jag lyckades ganska bra med ändå.
 
Nu ska jag snart till Oskar och sover där, så det blir ingen mer uppdatering idag. Så vi hörs imorgon!
 
LA i Skellefteå 2013, vinst
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin