God morgon!

Då var det redan söndag och helgen börjar lida mot sitt slut. Varför ska helgerna alltid gå så fort? Iallafall. Idag har jag inga speciella planer förutom att vara i stallet, har skönt nog en ganska lugn vecka i skolan nästa vecka så i helgen har jag i princip inte behövt plugga något alls. Ärligt talat har jag inte gjort något vettigt alls i helgen. 
 
Om en liten stund ska jag bege mig mot stallet, ska hjälpa pappa lite nu på förmiddagen och sedan i eftermiddag ska jag och mamma åka in till ridhuset med Peppe. Han skötte sig bra förra gången så jag hoppas på att han gör det idag också! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin