Helt död

Höll på att somna tre gånger då jag red, så det säger en hel del om hur pigg jag är just nu. Så fort jag bröt av från trav till skritt så höll ögonen på att falla ihop. Fast med tanke på att jag har somnat vid tre/halv fyra och vaknat vid 11 hela lovet så är de inte jättekonstigt.

Det gick iallafall sådär att rida. Kryckan var himla tittig och ville absolut inte samarbeta. Man skulle kunna tro att han aldrig blivit riden längs den vägen i mörker innan. Dock är han världens bästa ändå, och speciell har han alltid varit så:)

Efter besiktningen i Hamre 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin