Hemma från skolan idag igen

Vaknade och kände mig som att jag blivit överkörd av ett tåg, så jag stannade hemma idag. Har feber och jätteont i huvudet men har ändå gjort bort en del skolarbete. Det är nirr. Får se om jag är hemma imorgon också, men skulle inte tro det.
 
Kryckan får leva livet som tjockis ponny tills jag blir frisk. Imorgon ska jag till körskolan och det kommer ta några timmar så jag kan inte rida, men på torsdag måste han in till hippo. I helgen ska jag till Stockholm så då blir det inte heller mycket ridning. Men Kryckis har nog inget emot en kort semester:)
 
Nu ska jag fortsätta dö, kolla världscupen och serier.
 
 



Kommentarer
Postat av: Angelica Bengtsson Fotografi

Krya på dig!

Svar: Tack!
Agnes och Linda

2015-01-20 @ 20:22:07
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin