Hemma idag

Idag är jag hemma från skolan då jag är sjuk. Hade egentligen behövt vara hemma igår med, men då hade jag en redovisning så var som tvungen att fara dit iallafall. Mamma ska ut till Kryckan senare idag och ta hand om honom och typ gå en promenad bara så han får röra på sig. Han var så sjukt muskeltrött igår att han antagligen har träningsvärk. Det är i och för sig bara bra, så länge den hinner gå över tills imorgon då det är banträning.
 
Idag ska vi även beställa min nya mobil! Iphone 6 med 64gb minne:)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin