I bilen på väg från stallet

Och sent blev det som vanligt. Men vill man in och träna i ridhus är det något man får räkna med. Det gick iallafall inte så bra, men det var bara för att jag krävde mycket mer av honom än jag brukar. Han kom inte undan med något alls, förutom när han låtsades skygga så slapp han undan en gång typ. Han blir så arg hahaha, det ryker fan ur öronen på han. På slutet gjorde vi en övning i galopp med avbrott var femte språng ungefär. Och satan i mig vad trött han blev i bakbenen! Detta ska han göra en gång i veckan minst från och med nu!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin