Jag lever

Idag har jag haft fullt upp igen. Gjorde ett prov på morgonen som gick värdelöst dåligt. Nu lämnar vi det. Efter skolan åkte jag och Oskar på stan en stund och sen var det direkt hem och dyka ner i böckerna igen för har prov imorgon också i samma ämne. 

På kvällen gick jag till Musköten och mötte Oskar igen (lol) eftersom han tränade min lillasysters lag. Sen hem och plugga ännu mer. Allt går in genom ens örat och ut genom det andra-.-

Startlistorna till helgen har kommit och jag vet inte vad jag ska säga faktiskt. Bara att vänja sig vid att det aldrig kommer vara fler än 7-8 ekipage per klass samt att hälften av alla LA och MSV klasser kommer bli inställda pga för få startande. Tagga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin