Lördag

Igår efter att jag hade kommit hem från stallet hann jag i princip bara få i mig middag innan jag däckade som en klubbad säl i sängen. Hade egentligen bara tänkt lägga mig och vila några minuter för att samla lite kraft så jag orkade träna, men det slutade med att jag låg kvar i sängen och sov istället. Jag har alltså legat och vilat/sovit i 14 timmar i natt, haha det måste nästan vara rekord. 
 
Idag har jag än så länge inga speciella planer. Åker till stallet lite senare och tar hand om Peppe. Han fick gå i skrittmaskinen en stund igår för att mjuka upp sig efter träningen och det lutar mot att han får gå där en stund idag också. Imorgon funderar vi iallafall på att åka in till ridhuset och rida lite där! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin