Medryttare/skötare sökes!

Vi söker medryttare/skötare nu till Kryckan då hon som hjälpts oss den senaste tiden ska köpa egen. Vi behöver hjälp med att sköta (typ borsta och mysa med han) samt lättare ridning i skritt och trav, ibland dressyr på banan, 1-2 gånger i veckan. Mockning ingår i stallet på vardagar så det behöver man inte bry sig om.
 
Han är världens snällaste ponny, väldigt social och älskar att stå och mysa och blåsa varmluft i örat på en. Han skulle aldrig vara dum eller så, men han kan bli lite pigg i ridningen så därför är det en fördel om man är vad vid det.
 
Vi söker en person som är 15 år eller äldre. Går bra med en mindre vuxen också som inte är längre än 170 cm, då han inte bär upp långa ryttare så bra. Du ska även vara ansvarsfull och nogrann.
 
Han står i Anumark, 10 minuter från hippo.
 
Intresserad eller vet någon som skulle passa? Hör av dig till:
 
Anna: 0738161186
Agnes:0768357788
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin