Mitt 2014 del 2

April
 
* Peppe blev rädd för tåget när jag red och slängde av mig. Jag tappade synen någon minut och fick riktigt jävla ont i svanskotan, det var nästan så jag trodde att det hade blivit en spricka. Smärtan gick över efter någon vecka som tur var!
 
* Tävlade i Vännäs. En mindre bra tävling både resultat- och känslomässigt. Bästa resultatet var 4 fel i 1.10 m. 
 
 
* Tränade en gång för Micke Schultz.
 
 
* Tränade även dressyr för Lena Unneby någon gång. 
 
Maj
 
* Åkte till Skellefteå och tävlade, nollade 2 klasser och fick 4 fel på sista hindret i den tredje klassen. 
 
 
* Åkte till Piteå och tävlade. Det var bra tävlingar som det alltid brukar vara där och vi hade en bra helg resultatmässigt. Nollade och fick rosett i alla klasser. 
 
 
Juni
 
* Tävlade på hippo och Peppe fick vinna för första gången, dock var det bara 1 meter. Han försökte dock bocka av mig på ärevarvet, haha. Hoppade även två stycken 1.10 med 4 respektive 1 tidsfel. 
 
 
* Fick ett efterlängtat sommarlov. 
 
* Tävlade i Övik och hade en bättre tävlingshelg. Nollade alla klasser och blev placerad i tre. 
 
 
* Tävlade i Vindeln. Laget vann första omgången av div 2 och sedan var vi 2a i en 1.10. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin