Mitt 2014 del 3

Juli 
 
* Fyllde hela 18 år! 
 
 
* Red Inter en hel del. 
 
* Peppe skötte sig ganska bra för ett tag och jag kunde rida ut själv #Lycka
 
 
* Tävlade i Näset och blev placerad i två klasser med stora startfält. 
 
 
* Började övningsköra på körskola
 
Augusti
 
* Tävlade på Surf. Vann en 1.10, vann andra omgången av div 2 med laget och kom 3a inviduellt. Debuterade även 1.20 som inte gick något vidare bra då jag inte red ordentligt. 
 
 
* Blev opererad och kunde inte rida på någon vecka.
 
* Packade 1200 valsedlar för klubben, något drygt kan jag lova er.. 
 
* Skolan startade igen och jag började 3a, tänk vad tiden går fort. 
 
* Tävlade i Vännäs och hade minst sagt en bra dag. Blev placerad i båda klasserna och vann sista omgången med laget. Vi vann även totalen då vi vann alla omgångar. 
 
 
September
 
* Var en vecka i Spanien i slutet av augusti/början av september. 
 
 
* Tog körkort!! 
 
 * Tävlade på hippo samtidigt som volkswagen grandprix och hade en mindre bra tävlingshelg. Dock riktigt att roligt och lärorikt att kolla på dom högre klasserna och bättre ryttarna. 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin