Onsdag

God morgon! Klev upp bara för ett litet tag sedan och nu sitter jag och äter frukost. Brukar egentligen vara ganska dålig på att äta just frukost men idag kommer jag inte få någon lunch för än vid 1-tiden så behöver nog lite mat i magen för att överleva dagen. Går i skolan till 12.30 idag och jag har bara tre lektioner så skoldagen lär bli relativt lugn. Känns inte som vi gör så mycket i skolan nu egentligen, men om några veckor kommer allt på samma gång som vanligt. 
 
Efter skolan åker jag till stallet och rider Peppe. Rider honom bakom pappa när han kör en av travhästarna, han är inte riden sedan i söndags så han är nog ganska pigg. Ska prova ha någon specialpadd under sadeln idag då han är lite öm i ryggen, blir spännande att se om det blir någon skillnad! 
 
 



Kommentarer
Postat av: Emmie Sjödahl

Vet du hur sjukt fin häst det där är?? blir helt kär!
Hur har du gjort din hearder?? Din design är också skit fin!

2015-01-28 @ 08:44:12
URL: http://eminett.blogg.se/
Postat av: Angelica

ÅH, så fin häst! Jag är också dålig på att äta frukost, har lätt att bli illamående på morgonen, så när jag gick i skolan tog jag med mig frukost dit :p Haha

2015-01-28 @ 12:54:57
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin