Onsdag

Då var det onsdag och jag har ännu en dag med tandläkarbesök framför mig, blir fjärde gången på 6 dagar som jag är hos tandläkaren, haha. Ska dock till skolan först för en lektion och sedan eventuellt tillbaka och gå på sista lektionen om det inte tar allt för lång tid eller att jag har allt för ont. Ska nämligen göra en rotfyllning av något slag, mysigt. 
 
Vad jag hittar på med Peppe vet jag inte idag, skulle varit bra om han blev riden men eftersom jag inte vet hur det kommer gå hos tandläkaren så får vi se hur jag gör. Han kanske får gå i skrittmaskinen och så åker vi in till ridhuset imorgon.
 
Igår satt jag och pluggade nästan hela kvällen, har inte lyckats göra det sedan vi började skolan efter jul så jag är nästan lite stolt över mig själv! Har prov på imorgon så det var väl dags att jag började plugga ordentligt, har ändå vetat om provet sedan innan jul. Men nu vet vad jag kommer göra ikväll iallafall! 
 
Anledningen till varför jag överlevde igår..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin