Råttbajs överallt

Typ så känner jag just nu. Den här dagen har jag inte haft tid att blogga så därav uppdateringen från min sida. Var och kollade innebandy innan lunch och sen stannde jag hos Oskar till fem kanske. Sen åt jag och åkte till stallet. Planen var att rida lätt i skritt och trav, men med tanke på att man förfrös händerna av att gå 10 meter från bilen till stallet så kom vi fram till att Kryckan skulle vila. Så vi tog in hästarna och gav dom mat osv, sen var det stallstädning. Det var råttbajs överallt och efter 30 minuter i duschen känns det fortfarande äckligt. Nu lämnar vi det.
 
Imorgon är det skola igen, och efter skolan ska jag till en dietist. Kan inte påstå att det är frivilligt men...
 
 



Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

2015-01-12 @ 20:44:17
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Anonym

Varför var du hos dietist?:)

2015-01-14 @ 23:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin