Söndag

Har inte bloggat sedan i fredags på grund av lite olika anledningar men nu är jag tillbaka igen. Hur som helst var vi inne och red på hippo igår och det gick inte alls bra. Jag och Peppe är inte alls på rätt köl just nu (säger man ens så?), så vi får se om vi lyckas göra något åt det eller inte. Idag red jag bakom pappa så att han skulle få springa av sig lite, han var snäll men dock så var han kopplad (haha) med grimskaft. 
 
Nu under kvällen har jag kollat på världscupen från Leipzig och tryckt i min en Ben&jerrys - inte helt fel. Resten av kvällen ska jag ägna mig åt att plugga till provet jag har på torsdag och sedan lägga mig ganska tidigt så jag orkar upp imorgon! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin