Tisdag

Just nu ligger jag i soffan tillsammans med en ben&jerry och kollar på en film, ett helt okej avslut på den här dagen måste jag ändå säga. Idag har jag inte gjort så mycket förutom att vara i stallet, åkte dit i förmiddags och mockade några boxar och fixade klart allt åt Peppe. 
 
Efter lunch åkte vi in till hippo och red Peppe. Ingela red honom en stund först och sedan avslutade jag med att rida. Han skötte sig bra men han hade nog lite träningsvärk, han är ändå riden ganska mycket nu på slutet så det är inte så konstigt. Imorgon får han bara ta det lugnt och sedan på torsdag blir det dressyrträning så det blir ändå ganska kul! 
 
Nu funderar jag snart på att gå och lägga mig faktiskt, lika bra och passa på att sova och vila innan skolan drar igång igen! Det lär bli en jobbig sista termin gissar jag på. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin