Utgång ikväll!

Tänkte bara ta och slänga in ett snabbt inlägg innan jag gör mig iordning för utgång ikväll. Det är öppningskväll för året på en ganska stor klubb här i Umeå och det verkar som det kommer komma 400-500 personer så det kan nog bli kul! 
 
Idag har det varit en ganska lugn dag för min del, skolan gick trots allt ganska fort även om det inte blev en så produktiv dag. Kändes som jag i princip inte gjorde något vettigt alls på lektionerna. Fick iallafall skjuts hem från skolan så det var skönt! Efter skolan åkte jag till stallet och tog hand om Peppe, han fick som sagt en vilodag idag men han ska ridas hela helgen och sedan även på måndag. På tisdag ska jag opereras så då får vi se hur vi gör med Peppe, kommer nämligen inte få vara i stallet på minst 1 vecka. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin