Vinter igen!

Kylan börjar komma tillbaka och det har snöat hela dagen så nu är det vitt på backen igen. Dock ser det ut som om det ska bli lite ostadigt väder några dagar framöver men förhoppningsvis stannar väl snöm kvar resten av vintern nu. 
 
Det var ju ett par dagar sedan jag bloggade och det har inte hänt allt för mycket sedan sist faktiskt. Vi har varit in till ridhuset ett par gånger med Peppe och igår när jag red gick det faktiskt hyggligt. Han hade dock blivit genomriden av Ingela innan jag satt upp så han lyssnade väldigt bra på mig för en gång skull. Imorgon ska vi åka in igen! 
 
Idag var det trav så Peppe fick vila, kollade lite halvt på travet och när det var slut hjälpte jag pappa att ta in hästarna innan jag gjorde iordning Peppe och sedan åkte hem igen. Resten av kvällen har jag inga speciella planer utan jag ska bara ta det lugnt och vila, skolan börjar ju igen på torsdag. 
 
Min pajas till häst idag.. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin