19 bast

Då har även jag gått och blivit ett år äldre, men kan nog inte säga att jag blivit så mycket klokare. Skämt åsido, haha. Nu är det iallafall bara ett år kvar till 20 så det känns ju ganska najs! 
 
Idag har jag inte gjort så mycket förutom varit en sväng till havet, varit en snabbis i stallet och hälsat på Peppe samt ätit middag ute på stan. Det har faktiskt varit riktigt varmt här uppe idag även om det vissa stunder var lite molnigt och blåste en del. Men fram till 2-tiden var det riktigt skönt att ligga vid havet även om jag aldrig vågade mig på att bada, årets första dopp i Sverige får nog vänta ett tag till (om det ens blir av, haha). Men förhoppningsvis har jag väl fått lite färg idag, annars vore det ju tråkigt. 
 
Hur som helst har jag haft en ganska bra födelsedag trots fast jag inte har gjort så mycket, men det kan vara skönt det ibland också!
 
Min pajas till häst idag, haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin