Bloggar mer imorgon..

...men ville bara säga att min ponny var otroligt dyr idag. For till stöckes ridbana och tog lite galopp bara, och jag måste säga att jag inte kände igen min gamla irriterade och arga ponny. Jag ska rida med lite lösa tyglar och inte kräva något speciellt av honom. Han var avslappnad och gick hur bra som helst! Inga bocksprång eller någonting! Det enda var att han var lite tittig och ville därför inte gå fram, men det är ett ganska angenämt problem jämfört med hur det var förut så att säga:)

Padden som vi köpte igår, dyr men helt klart värt det då inläggen hjälper mig att få en bättre position i sadeln.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin