Gipsad arm

Skrev nyss ett inlägg på datorn men som vanligt när jag skulle publicera slutade internet fungera och inlägget försvann. Jävligt irriterande måste jag säga. Så nu sitter jag här igen och mobil bloggar med en hand trots att det är bland det drygaste som finns. 

Igår åkte jag iallafall av Peppe när jag red i ridhuset. Han gjorde världens bocksprång när jag travade av och jag flög som en liten vante. Resultatet blev en fraktur i armbågen som dom för övrigt missade på akuten igår. Så nu sitter jag här med gips på hela höger armen och ska ha det i minst 2 veckor. Livet leker. 

Nästa vecka skulle jag ha åkt till Skåne och praktiserat hos Niklas Arvidsson i 1 månad, men nu blir det ju självklart inte av. Kan lova er att min häst inte ligger på plus just nu. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin