Lite nytt

Idag var jag och mamma en sväng till hööks i jakt på ridbyxor och ridskor. Hade varit på alla andra ridsportsaffärer i stan i jakt på ridbyxor men inte hittat några så hööks var som mitt sista hopp och jag hittade faktiskt två par som satt bra. Måste vara rekord då jag har jättesvårt att hitta ridbyxor som sitter bra. Lite stora i vaderna var dom dock men det är sånt man får ta när man har smala vader. Överlag satt dom väldigt bra iallafall. Nu är det bara ridskor och lite småsaker som måste köpas innan jag åker ner till skåne!
 
Kanske världens fulaste bilder, dom är snyggare på!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin