Näst sista dagen

Igår var jag så trött att jag aldrig orkade blogga något mer, även om jag sa att jag skulle det. Först var vi och gick runt lite överallt och mamma och pappa skulle in på alla jättekonstiga affärer. På kvällen blev det en spontanare på grönan, men det var inget fel med det:)

Idag har vi gjort bort all shopping, eller det blir kanske lite mer imorgon. Kan visa lite bilder på vad jag köpte sen, men orkar förmodligen inte visa allt då det är ganska mycket. 

Om ni undrar vem som tar hand om Kryckis när jag är borta, så är det Linnea som rider torsdag och fredag. Tisdag och onsdag vilar han och då tar Lasse som bor på gården hand om han:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin