Sista dagen som 18-åring

Just nu ligger jag i soffan och bloggar från mobilen. Internet på min dator fungerar inte och därför blir det bara ett snabbt inlägg nu. Det är så himla jobbigt att skriva längre inlägg från mobilen, haha. 

Idag har Umeå bjudit på riktigt fint väder så idag har jag passat på att sola i några timmar och lite färg har jag nog allt fått. Hoppas vädret håller i sig nu! Jag har även varit förbi en sväng till stallet och hälsat på Peppe, han fick några morötter så han var ganska nöjd. Får se när jag kan börja rida honom igen men det bör inte vara allt för långt bort! 

Och imorgon fyller jag 19, börjar bli gammal nu haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin